Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023

Πορτραίτα | Portraits


Διονύσης
80 Χ 100, λάδι


self-portrait


Μόνικα
30 x 40 λάδι

26 Μαΐου 2022
Μια φίλη, ένα από τα παλιότερα έργα μου, γύρω στο 2005.
Μόνο με σπάτουλα, 30 εκ. Χ 40 εκ., λάδι σε καμβά.
σημείωση: Έχω χρησιμοποιήσει λευκό τιτανίου, κίτρινη ώχρα, όμπρα, ρουζ ντε μαρς.


Ιησούς Χριστός / 14εκ. x 22εκ.
Μολύβι και κάρβουνο

Η απεικόνιση του προσώπου του Χριστού είναι παρμένη απ' το ύφασμα που λέγεται ότι κάλυπτε το πρόσωπό Του κατά τη διάρκεια της ταφής Του. Εκεί έχει αποτυπωθεί η μορφή με κλειστά μάτια. Δε μου άρεσε κι έτσι έκανα την απεικόνιση με ανοιχτά μάτια. Βέβαια έρευνες που έχουν γίνει σχετικά με την αυθεντικότητα του καλύμματος αυτού έχουν δείξει ότι είναι κατά πολύ μεταγενέστερο του Ιησού.

(από σχόλια στο facebook για το έργο)
ΜΑΡΙΑ Γ.
...παρατηρώ για αρκετή ώρα το στόμα του.....στα δικά μου τα μάτια φαίνεται να υποβόσκει ένα χαμόγελο,απόλυτα εναρμονισμένο με το βλέμμα.....αλλά και κάτι άλλο που δεν μπορώ να προσδιορίσω....νιώθω όμως και κάτι άλλο....μου αρέσει πολύ δάσκαλε και θα ήθελα να σε ακούσω να το αναλύεις.....
18/12/2011

Στέλιος Παςαλλού
Μαρία μου σ' ευχαριστώ! Αυτό που δε μπορείς να προσδιορίσεις είναι απλά η δική μου αίσθηση φτιάχνοντας το. Αυτό εννοείς, κατά τη γνώμη μου πάντα. Δε συνηθίζω να φτιάχνω θρησκευτικά θέματα. Τα αποστρέφομαι όσο κι αν αυτό μοιάζει να είναι ανήθικο. Αυτό είναι το πρώτο μου.Ήθελα να φτιάξω το πρόσωπο του Χριστού, όμως δε θα ήθελα να θυμίζει (ή να μυρίζει) με τίποτα θρησκεία. Ναι, ο Χριστός γελάει, δε μπορεί να είναι διαφορετικά... Όσο θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο! Θα ήθελα να γράψω κι άλλα αλλά προς το παρών αυτά...
19/11/2011



Ζαν Πωλ Σαρτρ
35 Χ 45 λάδι



Δάφνη
30 x 40 λάδι


Δεν υπάρχουν σχόλια: